niedziela, 1 grudnia 2013

Galareta z indyka

Hejka Moje Kochane:)

Bardzo dziękuję za odwiedziny, a także za pozostawione komentarze :)
Witam Wszystkich nowych Odwiedzających, mam nadzieję, że zechcecie ze mną zostać na dłużej.

Dwa, trzy razy do roku w naszej kuchni gości galareta. Gotujemy ją ze skrzydeł indyka, ponieważ ma delikatniejszy smak i mniej tłuszczu, niż tradycyjna z nóżek wieprzowych.

Składniki:

3-4 skrzydła z indyka
3-4 marchewki
3-4 pietruszki
1 seler
1-2 liście kapusty
5-6 liści laurowych
1 łyżeczka ziela angielskiego
1 główka czosnku
1-2 żelatyny
sól
pieprz
natka pietruszki
6 gotowanych jajek
1 puszka zielonego groszku

Wykonanie:

Skrzydła indyka gotujemy na małym ogniu przez 3-4 godziny, następnie dodajemy marchewkę, pietruszkę, selera, liście kapusty, ziele angielskie, liście laurowe i dalej gotujemy, aż warzywa zmiękną. Wyjmujemy mięso, warzywa, a do wywaru dodajemy sól, pieprz, czosnek i żelatynę.
Do pojemniczków wkładamy zieloną natkę pietruszki, plasterek jajka, kilka groszków zielonych, marchewkę, i cieniutko pokrojone mięsko. Wszystko zalewamy wywarem.
Galaretka wychodzi pyszna!
Zapraszam do wypróbowania:)
Miłego rodzinnego wieczoru Wam Wszystkim Życzę:)








21 komentarzy:

  1. O Aguniu jak ptsznie wygląda za daleko mam do ciebie więc sobie zrobię bo ze skrzydełek nigdy nie robiłam ibdyczych z kurczaka owszem ale co tam każdy pzrepis jest dobry i szybciutki widze żadnych ceregieli dzięki buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marii, zrób, zrób jest naprawdę dobra:) uściski

      Usuń
  2. Uwielbiam,i do tego koniecznie duża ilość octu:))

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda bardzo apetycznie!
    Pozdrawiamy
    Magda i Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam. Też będę musiała nad taką pomyśleć. A serwetki mam takie same :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasny gwint,niedawno zjadłam kolację ale jak zobaczyłam Twoją galaretę to mi się jej zachciało.Tylko pytanie skąd sobie teraz taką wezmę,zwłaszcza o tej porze?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beti, dzisiaj do sklepu i masz:) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Aga fajnie, że dałaś ten przepis, będę mieć coś ciekawego na kolację :))) s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadł Ci do gustu, miłego dnia:)

      Usuń
  7. Nie lubię galarety, ale wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam galarete , nazywana przez mojego meza sudzinina. dzieki za przepisa, napewno go wyprobuje. Pozdraiwiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Agusia, piszę tu już kolejny raz, bo nie wchodzi.
    Lubię galaretkę drobiową, ale z indyka jeszcze nie próbowałam i daję jeszcze kukurydzę. Bardzo apetycznie to wygląda u Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula nie wiem, dlaczego nie wchodzi. Wcześniej miałam komentarze z google+, jak wyłączyłam tę opcję (za radą Kochanej Marr), to było wszystko dobrze. A może wpisujesz komentarz pod okienkiem google+, na tablicy ogólnej? To wtedy pod postem będą niewidoczne.

      Co do galarety naprawdę nam smakuje, polecam:)
      Ps. napisz jak będzie się sut

      Usuń
  10. Wpisuję normalnie, pod postem, tak jak zawsze. Są momenty, że nawet blogi mi się nie otwierają. Podobno nie tylko u mnie tak jest ale u innych także. Dzisiaj na szczęście chodzi dobrze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy seta do tego tez będzie?:)
    Sorki za żart ale idealnie mi się skojarzyło;) Smakowicie wygląda. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jak mnie odwiedzisz, to i seta się znajdzie do galaretki:)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...