piątek, 20 grudnia 2013

Choinka w szydełkach i piórkach, kartka bożonarodzeniowa




Kochani:)
Bardzo, ale to bardzo dziękuję Wam za komentarze, wszystkie dają mi wiele radości i otuchy:)
Kocham Was za to, że ze mną jesteście:)

Dzisiaj ostatni post z okazji Świąt Bożego Narodzenia:)
Nasza duża choinka. Duża bo ma 2,5 metra wysokości,  Jej Wysokość zajęła centralne miejsce w naszym małym domku i świeci nam radośnie:)



















I jeszcze kartki, które robiłyśmy wspólnie z moją córą, które powędrowały do naszych rodzin i najbliższych.
Jedna z nich właśnie wędruje do Was Kochani:








Przyjmijcie od nas życzenia, z okazji tych pięknych Świąt:



21 komentarzy:

  1. piękna, bieluśka... niech błyszczy i przypomina ten wyjątkowy, jakże wyczekiwany czas.
    Spokojnych i rodzinnych świąt dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna choinka. Delikatna i zwiewna. Cudnie się prezentuje. Wesołych, ciepłych i rodzinnych Świąt życzę Agusia Tobie i Twoim bliskim!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też Uleńko spokojnych i Rodzinnych:)

      Usuń
  3. Śliczną masz Aguniu choinkę i kartki są pzrepiękne zmykam kochana życzę ci zdrowych i spokojnych świat buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marii, zdrowych w gronie najbliższych:)

      Usuń
  4. Kartki cudne naprawdę. A ten łańcuch na choince mnie ciekawi.Z papieru? Sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kupiłam ten łańcuch, jest to taka wycinanka z cieniutkiego niby filcu, niby materiału, ciężko mi określić. Miałam zrobić szydełkowy, ale czasu zabrakło, cóż może w przyszłym roku:)

      Usuń
  5. Kartki śliczne,jestem zachwycona:)) Co do choinki,śliczna,bialutka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choineczka pomimo,że ogromna to taka...delikatna. Przepiękna! Ozdoby wykonane na szydełku wprost uwielbiam. Zdrowych wesołych życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choinka piękna!!! Idealna!!! Pozdrawiam serdecznie ;))))) s.

    OdpowiedzUsuń
  8. Korzystając z okazji, że rodzina leniuchuje, Aguś kochana ... Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylvia nie odpisałam wcześniej, ponieważ mnie nie było, miałam ograniczony dostęp do internetu, mam nadzieję, że Święta były udane:)

      Usuń
  9. pięknie...ja mam żyrandol z piórkami i wydaje mi się taki piękny...czyli piórka inspirują i zachwycają;)))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agusia, nie ma Cię jeszcze ale wiem, że tu zajrzysz. Szczęśliwego Nowego Roku życzę, wielu wspaniałych chwil i dni, spełnienia marzeń i wszystkiego czego tylko zapragniesz. Uściski i pozdrowienia przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, bardzo dziękuję za pamięć, Tobie również wszystkiego co najpiękniejsze w tym 2014 roku:)

      Usuń
  11. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Prześliczna choinka w bieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wszystkiego dobrego, dziękuję:)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...