piątek, 15 listopada 2013

Rola detalu architektonicznego we wnętrzu


Hejka Kochane :)

Detale architektoniczne: drzwi, oprawa okien, listwy, listewki, kolor ścian, wykończenie schodów itp. Wszystko to wpływa na nasze wnętrze w większej mierze niż meble, dodatki. Tak naprawdę od nich właśnie zależy dusza naszego pomieszczenia oraz jego styl. Posłużę się przykładem z własnego domu. Chcę Wam pokazać, jak duże znaczenie dla wnętrza ma kolor drzwi i listew przypodłogowych oraz rodzaj balustrady na schodach.
Poniżej ta sama przestrzeń, a jakże inna w odbiorze.















15 komentarzy:

  1. Niesamowita różnica. Zupełnie inne klimaty. Zgadzam się co do wykończenia, że jest bardzo ważne. Ja jednak mam taki problem, że po jakimś czasie nudzi mi się wszystko i bym robiła już całkiem inaczej. Jak zrobię grube blaty to za jakiś czas już podobają mi się cienkie, jak dam czarny to za chwilę kocham biały i tak w kółko.
    Śliczna ławeczka i bielone schody. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor daje wyraz wnętrzu-/schody w naturalno-wybielonej wersji EXTRA, ecz to moja ocena lubię jasne podłogi i biel wygaszoną przełamaną kolorem, dodatki tylko wyrażiste bez tzw."tłoku". Tobie udało się tutaj wszytsko ;) GRATULACJE . ps. uwielbiam skandynawski styl, prostotę no i te ich białe podłogi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiana koloru ścian,a taka rożnica. Jest super,pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. A który kolor ścian jest nowszy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Podglądam Cię już od dłuższego czasu. :D
    Faktycznie - drzwi powinny być białe, ale klatka schodowa bardziej mi się podobała zanim Młody zaczął sam chodzić ;)
    Buziaczki dla całej czwórki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak oglądam zdjęcia to coraz częściej myślę nad zmianą koloru, ale to musi poczekać. Dzięki za wpis :)

      Usuń
  6. Aga, powiem Ci, że tak już zostanie. Ciągle będziesz coś zmieniać, szukać inspiracji.....witaj w klubie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobieta po czterdziestce,wita kobietę po czterdziestce:)Dziękuję za wizytę.Bardzo podoba mi się u Ciebie i jeśli pozwolisz to będę wpadać,bo dzielę Twoje pasje.Co do korytarza to bardzo zyskał.Teraz jest świetną bazą.Możesz coś dodać ,coś zmienić lub zostawic tak jak jest,bo zastosowałaś bardzo spokojne barwy i minimalistyczne dekoracje.Ja jestem zachwycona.A najbardziej podoba mi się żaluzja,marzę o takiej do pokoju synka.Buziaki!!!Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, zapraszam Cię serdecznie, jak najczęściej :)

      Usuń
  8. Obydwie wersje mi sie podobają :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguniu kochana masz niesamowite wyczucie taktu jeśli idzie o urządzanie - to ja mam propozycję nie do odrzucenia spakuję walizkę i wprowadzam się do ciebie choćby mi użycz te półpięterko to już będę szczęsliwa buziaki ślę wielkie Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Wersja z zielonym bardzo mi się podoba. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...