poniedziałek, 4 listopada 2013

Mały przedpokój, u mnie taki jest


Witam Kochani :)

Dzisiaj, jak w tytule - mały przedpokój. Prawie wszyscy wiemy, jakie to wyzwanie dla osoby urządzającej. Musi być ładnie, ale i praktycznie. Czasami przy bardzo małej powierzchni, jest to nie lada wyczynem. 

U mnie przedpokój ma powierzchnię niecałych 2 metrów kwadratowych, na jednej ze ścian została wbudowana szafa  na podręczne ubrania i buty. Na dwóch pozostałych ścianach są drzwi, na czwartej ścianie został zamontowany kaloryfer. Dodatkowym utrudnieniem są oczywiście takie urządzenia, 
jak licznik (został ukryty w szafie), puszki od alarmu, domofon i włączniki świateł, niestety tego wszystkiego nie dało się już ukryć.

A może Wy macie, jakieś pomysły?













16 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne szarości z bielą. Widać, że Twój przedpokój nie jest nudny i zwykły jak większość - czyli zazwyczaj wszędzie panujące beże, tylko coś kreatywnego. Podoba mi się ;) Czy te obrazy to szkło ? Bo tak to wygląda z mojej perspektywy :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzy płytki ceramiczne (takie, jakie mam w łazienkach), a na nich moja córa namalowała motyla farbkami do szkła. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam, buziaki

      Usuń
  2. Przedpokój robi wrażenie prostotą i elegancją,jak sądzę na co dzień nie łatwo o taką pusta podłogę( przynajmniej u mnie tak jest:) )świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, co chwilę sprzątam buty, buciki po domownikach.
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Bardzo w moim stylu. Szarość to chyba mój ulubiony kolor, a z bielą prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, piękny przedpokój, proszę zdradzić co jest na ścianach :)
    pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farba strukturalna - Primacol Decorative, do nakłdania wałkiem.

      Usuń
  5. Bardzo ładne miejsce, ale szczególnie zwróciłam uwagę na białe drzwi z osobliwą klamką - bardzo ładne i pasują idealnie do tego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, takie białe drzwi mam w całym domu:)

      Usuń
  6. Przypominaj, przypominaj bo w 2013 to ja gdzieś po polach biegałam i mnie tu nie było ;-)
    Swój przedpokój też mam ciemny - konieczne będzie przemalowanie na jasno bo jednak jest za ciemno. Ale ileż masz stylistycznych dodatków fajnych :-) :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, lubię ten kolor, ale też mnie coraz częściej korci, aby przemalować:)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...