piątek, 8 listopada 2013

Było sobie krzesło

Witam moje Kochane:)

Miałam pracowity dzień, ale udany. Do południa udało się zmienić zawartość ramek, które wiszą w sypialni,  na zdjęcia dzieciaczków (ale o tym jak pokażę sypialnię). A wieczorem - wizyta w Castoramie i zakup nowego urządzenia do tapicerowania  (stary odmówił posłuszeństwa, widocznie nie podobała się mu praca u mnie). No i zaczęło się. Krzesło stało już od dwóch miesięcy, przygotowane do tapicerowania. 
Pierwotnie było brązowe, obite zniszczoną skórą i takie sobie. Miałam zdjęcia, ale oczywiście, jak to mówi moja Córa - "Agunia....i nie ma zdjęć". Jeszcze brakuje wykończenia - gwoździe tapicerskie.
 Jednak muszę Wam pokazać to krzesło teraz...

















9 komentarzy:

  1. Pięknie wszystko wykonaąłaś ale ja tu sprawdzam teraz pa buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozwiedzałam, Edytko, poprzechadzałam się w groszkowych kaloszach po Twoim domku i....chcę zamieszkać w pokoju kąpielowym:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzesło ma bardzo ciekawy kształt, i wyszło Ci świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Krzesło wyglada super! Szkoda rzeczywiście, że nie ma zdjęć "sprzed":)))
    Pozdrawiam serdecznie
    Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ! ja też jeszcze kilka lat temu tak urządzałam dom , kupowałam graty za grosze na giełdach i sama odnawiałam , dwa lata temu jak zdecydowałam się na remont i zmianę stylu z dworkowego na nowoczesny wszystko sprzedałam na allegro i to za bardzo dobre pieniądze , tak że twoja praca raz że dobrze wyglada to jeszcze jest dobra inwestycją , wiem to z doświadczenia ! pozdr.serdecznie i jeszcze w tym tygodniu zapraszam na Candy ,pa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ładnie Ci to krzesełko wyszło ..U nas w domu czeka duży rzeźbiony stół i 6 krzeseł na swoją metamorfozę, ale jakoś wciąż brakuje czasu ..Pozdrawiam Ciebie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...