sobota, 19 października 2013

Picasso "Kwiaty i ręce" źródłem inspiracji mojej pracy


Witam Kochane:):)

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i witam serdecznie nowych Obserwatorów. 

Moja córka przez dobrych parę pat tańczyła w formacji tanecznej KORNELE. Dziewczyny często wyjeżdżały na różne turnieje taneczne w Polsce i za granicę. Przywoziła różne medale, a to za mistrzostwo Polski, a to mistrzostwo Świata, Wice mistrzostwo, Brąz.... Nazbierało się tego troszkę. 
Medale leżały sobie w koszyczku wiklinowym i od czasu do czasu Olinek do nich zaglądał. Nie wiedziałyśmy, jak je wyeksponować, aż do wczoraj, kiedy mnie olśniło. Praca została zrobiona.

Zapraszam Kochane, oglądajcie i komentujcie. Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii!!!












4 komentarze:

  1. Olimpijska inspiracja jak widzę:) Polsko do boju! Ale to tytułem żartu tylko. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...