poniedziałek, 14 października 2013

Paryż - bazarek staroci obok wieży Eiffla

Witam Kochane:):)

Wczoraj dostałam od siostry kilka zdjęć i krótką informację: "Aguś dzisiaj pod wieżą Eiffla był super market  - powiedziałabym - magiczny, spodobałby ci się. Zrobiłam parę zdjęć." I faktycznie, jak zobaczyłam te zdjęcia, przeniosłam się od razu w ten magiczny świat. Dlatego nie mogłam się oprzeć, aby i Was nie zabrać w tę podróż. Niestety zdjęć mam tylko kilka.
Zapraszam i życzę jutro miłego, słonecznego dnia.
aga









2 komentarze:

  1. Pięknie, magicznie i zjawiskowo....Kocham takie targi starocie i jeszcze Paryż ... Zapraszam do siebie "Aby móc piękniej żyć"

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie bazarki to ja bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...