niedziela, 27 października 2013

Kolory jesieni

Hejka Kochane:):)


Mam nadzieję, że dzisiejsza niedziela dla Wszystkich Was była słoneczna i udana. Ja spędziłam ją  na błogim leniuchowaniu w domu i ogrodzie. Troszeczkę szydełkowałam, ale efekty mojej pracy za jakiś czas. Postanowiłam uwiecznić ostatnie kolory tej jesieni w zakątku mojego ogródka. 

Dodam jeszcze, że orzechy na zdjęciach te mniejsze są normalnej wielkości, natomiast te większe to kolosy (wielkość piłki do tenisa ziemnego). Pochodzą z orzecha, który samotnie rósł w polach.

Miłego wieczoru życzę:):)













Dodam jeszcze, że te wszystkie liście spadły przez jedną noc. Obok na działce mam potężne drzewa orzecha, dębu, jesionu.  A szafeczka czeka na mały lifting.

1 komentarz:

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...