piątek, 27 września 2013

Manekin krawiecki własnoręcznie zrobiony


Witam Kochane :)

Dzisiaj przedstawiam Wam Panią Manekin, która pojawiła się u nas w domu parę lat temu, jednak nie znalazła zastosowania i wylądowała na strychu.  Kilka dni temu natknęłam się na nią przypadkiem i pomyślałam, że po przeróbkach może być ładną ozdobą w pokoju córy.
Postanowiłam ją okleić, motywem przewodnim były zdjęcia obrazów malarzy, których córa najbardziej lubi. W tym celu wykorzystałam podręcznik do plastyki z II klasy gimnazjum. Po nałożeniu wszystkich warstw, manekin został polakierowany lakierem, tak, aby zabezpieczyć całość. Noga manekina została oczywiście pomalowana na biało.
Zapraszam;)

















6 komentarzy:

  1. zawsze marzyłam o takim manekinie:) widze van Gogha, tym bardziej mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę dla Ciebie zrobić podobnego, jeżeli się zdecydujesz pisz na maila. buziaki

      Usuń
  2. No proszę, jak to nie wiadomo kiedy co w odpowiednim momencie się przyda, praca super!
    A jeszcze można go od czasu do czasu ubrać...same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo profesjonalnie zrobiony manekin, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...